مقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس چگونه جای خالی دیبالا را پر کرد؟

یوونتوس چگونه جای خالی دیبالا را پر کرد؟

در حالیکه ستاره ی آرژانتینی یوونتوس مصدوم بود، آلوارو موراتا به شکل تحسین بر انگیزی جایش را پر کرد تا بیانکونری روز شنبه از سد آث میلان بگذرد.

 

 

اگرچه جانلوییجی بوفون و پل پوگبا بیشتر تیترها را به خود اختصاص دادند، اما هیچ بازیکنی به اندازه ی آلوارو موراتا نماد روح یوونتوس در بازی شنبه شب نبود. این بازیکن اسپانیایی برابر میلان مثل یک هافبک جنگید و در دفاع شرکت کرد و دائما بازیکنان میلان را تحت فشار قرار می داد و تلاش می کرد توپ را به سرعت پس بگیرد. و با کمال تاسف برای شیاطین (لقب باشگاه میلان) ‌، آلواریتو می داند که وقتی پا به توپ می شود چه کند و نشان داد که قادر به انجام چه کارهایی است، او ماریو مانژوکیچ را صاحب توپ کرد تا گل تساوی روی همکاری دیدنی این دو نفر به ثمر برسد.

 

 

 

معمولا پائولو دیبالا برای پر کردن این پست فراخوانده می شود ، اما در غیاب او، موراتا قدم گذاشت، نشان داد که قادر است کاری مشابه او انجام دهد، با دیدی فوق العاده و پا به توپ ستودنی، او تهدیدی دائمی برای مدافعین مقابلش است و کار را برای السیو رومانیولی و آلکس سخت کرد. ماسیمیلیانو الگری به او ماموریت داده بود که خط هافبک را به حمله متصل کند، وقتی صاحب توپ بود، آلواریتو به دنبال این بود که از یار مقابلش فرار کند و به هیچ عنوان جای تعجب نبود که وقتی لئوناردو بونوچی بازی سازی را از خط دفاع شروع می کرد، قبل از هر کسی به دنبال او به عنوان گزینه اول پاس بلند بود.

 

 

موراتا در طول 65 دقیقه حضور در بازی، 32 لمس توپ، 19 پاس ― که 3 تای آنها اشتباه بود ― دو بار یک و دو و ایجاد 4 شانس گلزنی نقش عمده ای در پیروزی داشت و نشان داد که وقتی توپ روی پایش است، اتفاقات خوبی برای یوونتوس می افتد.

 

با توجه به اینکه بیانکونری نمی توانست از بین خطوط آث میلان عبور کند، جای هیچ تعجبی نیست که او 4 خطا هم گرفت، تا تلاش کند که علاوه بر حفظ فشار روی میلان، موقعیت های خوبی نصیب یوونتوس روی ضربات شروع مجدد ایجاد کند. در نهایت توانایی های فنی موراتا و بقیه ی هم تیمی هایش در یوونتوس تفاوت دو تیم را رقم زد، زیرا زمانی که خط آتش میلان کم آورد، آها چیزی برای مقابله با این بازیکن اسپانیایی و عملکرد درخشانش نداشتند.

 

آندریا شیانکی، گاتزتا دلااسپورت


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: